22 nov. 2013

Blogaward

Blev nominerad av Inkko, tvåbarnsmamma till sötaste Theo och Eliah.


Hur fungerar awarden? Här är reglerna:
-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.

11 fakta om mig själv
1. Jag har glasögon
2.mitt mellannamn är Marlene
3. Jag har 5 syskon
4. jag tycker om barn
5. jag har världens bästa kompisar
6. jag bor i USA 
7.Jag tycker om fotboll
8. tycker om hockey
9. tycker om att sjunga
10. jag vill lära mig spela gitarr
11. jag har dålig fantasi

1.Vad är din största dröm i livet?


2.Vad är det häftigaste du gjort?
 att fara ti USA som au pair.

3.Vilken film gillar du bäst och varför?
Har många favoritfilmer!

4.Vad är din största rädsla?


5.Vad är du bra på?


6.Var i världen skulle du helst bo?
Gillar att bo här, men L.A. Hawaii, Florida. låter ju som bra alternativ.

7.Vilken högtid är bäst?
Jul

8.Hurudan var du som liten?
Lite blyg,

9.Hur många syskon har du, brödrar systrar?
5, 3 systrar, 2, bröder

10.Vem saknar du just nu?
hmm.. Ja saknar att ha nån att "skvalder" mee!
kan ju göra he via skype föstås.

11.Blir du lätt sur/glad?
hmm, förut blev ja lätt sur, när ja var yngre.
 Blir nog ganska lätt glad.

Tänkte att jag kunde göra denhär, har ändå inte så mycket att blogga om, men läser int så myki bloggar så kommer int att ha nominer nån, för he första för att ja int sku ork klur ut 11 frågor å fö he ana har int så mang ja sko kuna nominer! 

1 kommentar: